Thursday 27 December 2012

First Entry :)

Ehemm ehemm . Assalamualaikum . Hye . this is my first entry . seriusly ? I've made a blog . yahoo . kwn2 anis semua ade blog kecuali ct and amirah . this night anis akn tulis byk sikit kowt . maybe . LOL XD . hehe . yelaa . byk bende nk cerita kan ? hehe . so , nice to meet you in my first entry who read this . *x tau laa english anis btul ke x tuh :P . mungkin this entry agk boring sbb x tau nk introduce diri ni mcm mana . hehe . okay . don't forget to follow me ! and I'll follow you . Insyaallah . and blog anis x upgrade lgi tau .so , no background at all . x pandai laa nk buat . nk mintak tolong dgn my 3 best friend yg ade blog yg background die cantik giller kowt . nnti anis bagi link blog die ek ? oklaa . I want to post another story . bubye . Assalamualaikum . *jwb jgn x jwb :PPP

No comments:

Post a Comment