Thursday 27 December 2012

Knowing me :D

hello again . post lgi . haish . anis anis . k , ckp dgn diri sendiri . haha :D . sorry laa kalau byk post hari nih . byk ? merepek laa . baru 2 post kowt . :ppp . hehe . lek lek . don't angry2 maa . k anis k. you know me ? you don't know me ? then why you read my blog ?! from where you got my link ? ceih waahhh anis . hehe . sape yg x knl anis lgi , you'll know me from this post . and for who that know me , HELLO . welcome to my blog ! okay . My name is Anis Zafirah bt Mohd Zali . I'm from dunia,bumi yg ade di Milky Way . you know milky way ? what ?! you don't know ? dulu anis and BFF pown x tau but lps Alif Muhaimin trgkan kat kami , wait , kami , awkward right ? haha . back to story , barula KAMI fhm . thanks alif for the information . hehe . I'm 13 next year . mudaa kan ? hoho . kau hadoo ? x de kan ? :PPP . tu je yg korg boley tau tntg anis . psl bende lain , no way ! ceih :P . lek ahhh . jgn nangis2 . nnti x de org nk . :P . ckp psl x de org nak , hurmm . anis nih ade boyfriend x ? tanya diri sendiri plak . hehe . I just want to keep it as a secret with my BFF . ceih . waahh gituu . so , dh knl kan dh knl kan ? that's all . kalau ade pertanyaan sila dail di no. berikut ~ 0123456789 . dipersilakan . nnti ade akn dibalas dgn 'nombor yg anda dail tiada dalam perkhidmatan' . haha . padan dgn mukoo hang . okay . bubye .

No comments:

Post a Comment